Nieuwe aanmeldmethode voor vaccinatie- en Post-Covid schade

Bij het melden van vaccinatieschade, of schade door Post-Covid, is het belangrijk dat wij genoeg informatie over de aard van uw klachten krijgen. Daarom komt Stichting Coronaschade met een nieuwe aanmeldmethode voor deze gedupeerden.

De afgelopen dagen zijn er vele meldingen van schade na coronavaccinatie en schade als gevolg van Post-Covid bij ons binnengekomen. Wij waarderen het dat u deze ervaringen met ons wilt delen en zijn geschrokken van de schrijnende verhalen die ons zijn toegekomen. De informatie die wij binnenkrijgen is soms niet gespecificeerd genoeg. Wij begrijpen dat het voor patiënten vaak lastig is om hele verhalen op te schrijven. Daarom hebben wij een nieuwe aanmeldmethode in werking gesteld, waarbij wij middels een formulier op deze website heel gericht vragen naar uw klachten en uw medische situatie. Deze informatie is belangrijk voor ons, omdat de artsen die ons bijstaan in het beoordelen en categoriseren van de melding deze hiervoor nodig hebben. Zonder deze informatie kunnen zij uw schade lastig in kaart brengen en kunnen wij u op termijn moeilijker helpen.

Wilt u vaccinatieschade of Post-Covidschade melden? Klik dan op de links hieronder en vul het formulier in dat op u van toepassing is. Let op: het is belangrijk dat u alle vragen zo volledig mogelijk beantwoord. Met invullen van het formulier gaat u ermee akkoord dat uw gegevens worden gedeeld met de artsen die ons helpen. Zij behandelen deze informatie vertrouwelijk en gebruiken deze alleen voor het beoordelen en categoriseren van de meldingen. Het kan zijn dat een medewerker van Stichting Coronaschade contact met u opneemt als wij nog vragen hebben, of wanneer er aanvullende informatie nodig is. Iedereen die zich al heeft gemeld met vaccinatie- of Post-Covidschade ontvangt van ons een mail met de vraag ook het formulier in te vullen. Wij danken u voor de medewerking.

Ga hier naar het aanmeldformulier voor vaccinatieschade.
Ga hier naar het aanmeldformulier voor Post-Covidschade.