Bent u gedupeerd?

Spread the love

Laat uw gegevens achter.

Bent u gedupeerde van het coronabeleid van de Nederlandse overheid? Heeft u, of een van uw naasten schade geleden door de lockdowns, de coronavaccinaties en/of andere maatregelen die tijdens de coronacrisis zijn ingevoerd? Stichting Coronaschade staat u graag bij. U kunt zich aanmelden als gedupeerde door het onderstaande formulier in te vullen. Het is belangrijk dat u daarbij aangeeft wat voor soort schade u heeft geleden. Wij inventariseren alle aanmeldingen en bouwen hiermee verschillende dossiers op. Met deze dossiers starten wij juridische procedures en collectieve schadeclaims op. Uw aanmelding en uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zonder uw toestemming niet gedeeld met derden. Wanneer wij met een dossier (juridische) stappen gaan ondernemen nemen wij hierover contact met u op.