Aanmelden Post-Covid

AANMELDEN

Via het onderstaande formulier kunt u melding maken van mogelijke Post-Covidschade. Het is heel belangrijk dat u alle vragen zo volledig mogelijk beantwoordt. Zonder contactgegevens kunnen wij u niet benaderen en niet verder helpen. Voor het beoordelen en categoriseren van de Post-Covidschade meldingen die wij binnenkrijgen worden wij bijgestaan door medische professionals. Door het formulier in te vullen gaat u ermee akkoord dat uw gegevens met deze professionals worden gedeeld. Deze gegevens worden vertrouwelijk behandeld en alleen gebruikt voor het beoordelen en categoriseren van uw schade. Het kan zijn dat wij contact met u opnemen als wij nog vragen hebben, of voor aanvullende informatie. Uw gegevens kunnen te allen tijde worden vernietigd, indien u dat wenst.

Wat doen wij met uw melding?
De komende tijd proberen wij zoveel mogelijk meldingen van Post-Covidschade te verzamelen. Op termijn hopen wij met deze meldingen juridische en/of politieke stappen te kunnen gaan zetten, voor individuele patiënten, of op grotere schaal middels collectieve (juridische) acties. Dit heeft tijd nodig en wij kunnen slechts een beperkt aantal zaken aanpakken. Op het moment dat wij met uw melding, of een dossier waar uw melding onder valt, stappen gaan ondernemen, stellen wij u daarvan op de hoogte.